3 Oefeningen voor strakkere benen

workoutwindmill

Ineens voelde ik hoe mijn benen meedeinen tijdens het dansen op de muziek in mijn kamer. Ik was niet overdreven aan het dansen, ik stond niet te twerken maar toch voelde ik meer mee bewegen dan dat me lief was. De vraag was natuurlijk wat er precies aan het mee bewegen was. Was het vet of waren het op dat moment ontspannen spieren? Ik gok op het tweede want ik heb helemaal niet zoveel vet op mijn benen. Klagen mag ik niet, maar die benen kunnen toch nog wel wat strakker. Het is nooit strak genoeg denk ik dan maar. Daarom doe ik graag deze drie Model Workout cardio oefeningen voor nog strakkere benen.

Iemand trouwens ooit wel eens aan liposuctie gedacht? Ik niet hoor, maar ik zou wel willen weten of het effect blijvend is als je het vet op buik, billen of benen weg laat zuigen. Lijkt mij dat je dan ook echt anders moet eten anders zit het er zo weer aan. Persoonlijk haal ik meer voldoening aan het harde werken voor een optimaal gezond lichaam maar ik snap dat sommige mensen de snellere versie fijner vinden. Anyway we gaan dus drie oefeningen doen!

  1. Double side jump squat
  2. Ground poud
  3. Windmill

Train met ons mee!

Begin je net met trainen of heb je de oefeningen nog niet volledig onder controle? Deel de twintig herhalingen op in twee of drie pogingen. Bijvoorbeeld zeven, zeven en zes herhalingen. Zet ‘m op!

Ben je benieuwd naar het twaalf weken programma van de “TwenTies”? Durf jij de uitdaging met jezelf aan? Neem dan een kijkje op www.mymodelworkout.com voor de “TwenTies” en nog veel meer work-out video’s en recepten. En sluit je aan bij de Model Workout community!

XOXO

Paultje