De mooiste benen, billen en buik krijg je met deze workout

workout

Toen mij gisteren werd gevraagd of ik strakkere benen, billen en buik wilde hebben hoopte ik eigenlijk dat ik helemaal ingetapet zou worden met plakband. Ik zag mezelf al gemummificeerd rondlopen terwijl iedereen zich zou afvragen; jeetje jij bent snel afgevallen, hoe heb je dat gedaan? En dat ik dan heel serieus doch nonchalant antwoord zou geven met; plakband lieverd, ik zeg het je plakband. Niets was minder waar, ik moest echt sporten en ik deed heel erg mijn best om mijn best te doen. Maar ik wil wel meer trainen want de enige lijn die ik op mijn buik zie momenteel is de afdruk van mijn broek die te strak zit.

Maar meid, jij en ik hoeven niet te vrezen want deze Model workout bestaande uit de Pliet Squat, de korte Burpee en de Hip Thruster hebben we binnen tweeënhalve minuut gedaan. Nou ja als we het bij één rondje houden.

Workout voor de mooiste benen, billen en buik

Pliet Squat

Dit is zeker een oefening die aan jouw workout schema toegevoegd moet worden. Zet je voeten breder dan je schouders en zorg ervoor dat je tenen naar buiten wijzen. Sta recht en trek je buik in. Zak naar beneden zorg ervoor dat je knieën naar buiten wijzen en recht boven je tenen blijven. Let er goed op dat je knieën niet verder komen dan je tenen. Probeer zo diep mogelijk te zakken en kom weer omhoog.

workout

Korte Burpee

Zet je handen op de grond en spring naar achteren, zodat je in een plank-positie komt te staan. Houd hier eventjes vast en spring daarna weer met je benen naar je handen.

workout

Hip Thruster

Ga op de grond liggen met je benen gebogen en je voeten onder je knieën geplaatst. Breng je bekken omhoog terwijl je steunt op je schouders en je hoofd laat rusten. Breng je bekken weer naar beneden en herhaal deze beweging.

workout

De oefeningen worden uitgevoerd door Ashley, goed afkijken hoe zij het doet helpt!

Begin je net met fitness of heb je de oefeningen nog niet volledig onder controle? Doe chill, maar jezelf wat meer uitdagen door meerdere rondjes te doen kan natuurlijk geen kwaad! Ik ben redelijk vaak in een dolle bui en doe dan 50 rondjes per dag. Maar goed mijn huisarts is een lekker ding en ik grijp elke kans aan om een nieuwe afspraak te maken.

Ben je benieuwd naar meer oefeningen van Model Workout? Neem dan een kijkje op www.mymodelworkout.com

xoxo

Paultje Column

It’s shop o’clock!

Reece
WEHKAMP
€44,99

Puma
WEHKAMP
€24,95 19,95

Odlo
OUTDOORSUPPLY
€54,95

Adidas
DE BIJENKORF
€99,95

Nike
WEHKAMP
€10,00

Nike
WEHKAMP
€7,00

✰ Shop verder in de STYLETODAY shop ✰

Beeld: Unsplash, Model Workout